Friday, March 20, 2009

SENYAP LEBIH BAIK DARI BERCAKAP

Salam,

Manusia biasa memang tak boleh lari dari perasaan marah, tidak berpuas hati.. dan macam-macam lagilah.. maklumlah.. kita ni hanya makhluk Allah yang lemah.. hidup dipenuhi insan-insan lain yang memang sentiasa diperlukan.. masing-masing dengan tugas dan tanggungjawab yang diamanahkan.. bersabarlah.. cubalah memahami insan-insan lain.. mungkin ada perkara lain tersirat di sebaliknya.. jangan terlalu ikutkan emosi.. marah bukanlah penyelesaian..

hahaha.. cukup ler tuh aku menasihatkan diri aku sendiri.. dah lama tak nulis kat sini.. bila start nulis nih menda yang tak berapa happy plak.. anyway.. dalam tak happy pon aku berjaya mengawal.. tak marah org tau.. cuma tunjuk protes jek.. sian gak diorang.. aku wat tak tau jek.. skejap lagi hilanglah angin aku ni.. hahah..

-aku yang marah tapi control-

No comments:

Post a Comment