Monday, March 9, 2009

Kursus Pemasangan dan Konfigurasi Pelayan

Salam..

Hmm... rasa gembira ada.. tak gembira pon ada.. yang bestnya sbb nak g belajar server yg ada kat kolej aku.. tapi yang tak bestnya sebab lama nak dok kat Residence tuh.. tapi demi tugas.. takpelah.. apa yang tak bestnya sbb nak tinggalkan comel aku yang dok menyusu badan tuh.. walaupon dah setahun lapan bulan.. dah sepatutnya berenti tapi belum masa lagi kot untuk dia.. dah macam2 aku cuba.. tapi lom berjaya.. tapi aku tahu, bila aku takde nanti pandai ler dia minum kat bootl.. cuma kalau mak dia ada susah sket..

Semalam sempat gak bawa mereka ke PD.. suka giler mandi laut.. adik sanggup berjemur main ombak + pasir.. tak mau naik kalau ikutkan budak berdua tuh.. mak ngah diorang ngan ayah tak mandi pon.. pelik sket nape ayah takmo mandi.. panas kata dia.. aku tak kisah.. nak sun burn camner pon.. nak gak aku gembirakan budak duorang nih.. hehe..

Malamnya harraz demam plak.. berjemur sakan ler siangnya.. sian plak aku nak tinggalkan.. arinih nak bawah g klinik biasa tuh.. tapi ntah kenapa cuti maulidurasul nih tutup plak klinik dr rosdi nih.. nak g klinik lain aku tak caya plak.. pengalaman mengajar.. harap2 adik cepat baik.. aku belikan sabun taharah.. try pakai.. sbb badan adik tuh beruam-ruam.. cam kena campak plak.. harap2 bukan..

Kat umah sempat gak aku snap gambar budak nih.. pakai aku nyer camera hp jek.. resolution pon sket jek.. takdelah cantik pon.. tapi bulih ler.. akif suka cadar yg aku baru beli nih.. dia ler yang pilih.. hehe..













Semoga kursus aku nih akan cepat berakhir.. 10 mac - 14 mac 2009..

No comments:

Post a Comment