Friday, March 13, 2009

KURSUS KAT RESIDENCE..

Salam all,

Yes!.. Arini jumaat.. hari yang aku tak sabar2 tunggu.. nak balik ler.. best kursus ni tapi sbb inputnya byk sangat.. pening gak aku.. untuk orang2 yang dah ada basic ok ler sikit.. tapi untuk aku yang tak tau byk ni... jadik ler susah.. anyway thanks to cikgu hafiz yang banyak tolong kitorang yang selalu dah tertinggal command nih.. laju benor.. kami nih beginner lagik.. heheh..

Tak sabar nak jumpa anak2 dan suami.. mesti harraz dah rindu giler kat mama dier nih.. papa diorang pon mesti dah penat melayan diorang.. kat kursus nih takde amik gambar pon.. so takdelah nak diuploadkan.. lagipon mana ada xtvt menarik melainkan kelas dan kelas.. command dan command.. belajar ler nak guna freebsd nih.. sket apache, ldap.. ok ler.. balik nanti leh ler aku menggodek aku punya server.. hehe.. cuma kena ati2 ler..

Dok kat Residence nih ok ler.. dalam kawasan uniten.. bilik ok ler.. makan pon ok.. just rate ok jer tuh.. takdelah baik sangat.. tapi bersyukur jelah.. dengar cerita pasni dah takde kursus lagi melainkan utk hujung bulan nih utk meeting ptm.. pastu dok jelah kat kolej buat persediaan untuk pendaftaran pelajar nanti..

Nih pon tengah nak tunggu kelas start kol 9.. dok lepak2.. dengan kemudahan hotspot yang kami dapat leh ler surf dengan gumbira.. hehe.. hotel nyer wifi tuh aku tak puas ati sgt.. mana tak nyer.. kat bilik aku satu bar jek.. tensen aku.. laktuh asik terdc jek.. ok ler.. nak study nih.. pasni nak upload sket gambar masa pegi boot camp 3com arituh..

-Mama
Residence Hotel

2 comments:

  1. huhu.. dah balik malas plak nak g keje isnin.. byk menda menunggu.. hehe..

    ReplyDelete